onsdag 15 april 2009

Hurtigt.

Hujedamig!

God dag, från i måndags till idag så har jag, Robert och Jocke varit här och knappt sovit alls, kul.
Fast ja, tolv timmar en natt kanske är mycket ändå. lulz. Err, var någon som jag hade lovat en film till idag. Så jag ger er Bobbarns REVIVAL. Det är egentligen bara Bobbarns fast med slut och ditsatt text i början som säger REVIVAL. Bobbarns var en film som vi spelade in för jättelängesen på Middagsbergets slalombacke, mest i half-pipen dock. Vi åker bob, inte så mycket mer. Kamerorna pajade av kylan, vilket inte var kul. Allt blev i mongo-kvalla och ljudet blev slow-motion för det mesta. Vi satte mest bara ihop massa onödiga klipp för att bli klar med dokumentärfilmen som vi gjorde. Jaja, Bobbarns har aldrig sett dagens ljus och det är dags att filmen får sin tid på Youtube som den (knappt) är värd.
Bobbarns REVIVAL

2 kommentarer:

  1. Nu så är det dags för Dig att samla ihop så många röster som du bara kan! :D
    jag har skrivit ihop ett helt inlägg där det står EXAKT hur röstning och allt går till. Jag tycker att Du läser igenom det och sedan länkar till just det inlägget för att det är bara där som man kan rösta och inte i något annat inlägg!
    länken till inlägget är http://iingetknussel.blogg.se/2009/april/torsdag-tavlande-till-veckans-blogg-rostaa.html#comment
    lycka till! :D

    SvaraRadera