lördag 21 februari 2009

Persona

Jaha, nu så har man nyss gjort färdigt vårat senaste projekt.
Namnet blev Nudelsoppa och jag planerar att släppa den någon gång under veckan.
Jobbat med filmen större delen av helgen och faktiskt så jävlades inte programmet med mig alls!

Just det, jag kanske borde berätta vilka vi i Unterhose är.
Vi är alltså ett gäng med grabz som gillar att filma.. Allt.
Ibland blir det väl för mycket, och för ofta alldeles för lite.

Anyways så består vi av:

Thim Riback - Jag som skriver detta, redigerar filmerna och är ägaren av våran privata kamera.

Joakim Frölander - Packåsnan, Allmänt galen och har en stor kärlek till sin jordbruksjacka.

Robert Kjellson - En Kjellson är en Kjellson. Filmar oftast annat än blir filmad. Verkar kunna sinna skotrar väl.

Tobias Stenborg - Lerkan, bor i Penglund (Team Penglund FTW). Har alltid på sig luva med hål på ovansidan.

Henrik Hedström - Lurken, Lockigt hår och bor i Pengsjö. Henke gillar att rida och har en egen hyllningsfilm.

Jonatan Lindström - Joint, hjälper oftast till att redigera filmerna. Har en underlig tendens att börja sluddra framför kameran.


Det var väl lite kort om alla oss. Ni kommer väl att lära känna oss mer om ni kollar på våra filmer allt eftersom att vi släpper dom. Anyways, eftersom att jag tänker hålla på Nudelsoppan så kan ni få en annan av våra filmer som fortfarande väntar på att få se dagsljuset. Filmen i fråga är kallad "Divine" efter Sebastien Telliers stora musikhit. Såklart är filmen en musikvideo som vi gjorde på cirkus 10 minuter under en tråkig veckokväll.

Så, här har ni Divine

1 kommentar: